Handelsbetingelser
Handelsbetingelser

Handelsbetingelser

STILK Copenhagen /V Mathilde Malou Bjerregaard
CVR. Nr. 42740179
GasvĂŚrksvej 1
1656 København V
Tlf 24650347
E-mail: mathilde.bjerregaard@stilk.dk

Betaling

STILK Copenhagen modtager betaling med VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard, MobilePay, Applepay og faktura for CVR-nr.
Betalingen vil først blive trukket pü din konto, nür varen afsendes. Alle beløb er i DKK. og inkl. moms.

Leveringsbetingelser

Det er muligt at afgive bestilling frem til kl. 10.00 til levering samme dag. Levering kan ikke finde sted om søndagen (pü nÌr; Fars Dag, Mors Dag og Valentines Dag.)

Buketterne leveres af en ekstern blomstertransport, som vi samarbejder med.

Vi leverer inden for hele Storkøbenhavn: (1050-2920)
Albertslund, Allerød, Avedøre, BagsvÌrd, Ballerup, Birkerød, Bistrup, Bregnerød, Brøndby, Brønshøj, Charlottenlund, Dragør, Dyssegürd, Farum, Frederiksberg, Gentofte, Gladsaxe, Glostrup, Greve, Hareskov, Hellerup, Herlev, Holte, Hvidovre, Høje Taastrup, Hørsholm, Ishøj, Kastrup, Klampenborg, Kokkedal, København, Lillerød, Lyngby, Müløv, Mørkhøj, Nivü, Nordvest, Nørrebro, NÌrum, Rungsted, Rødovre, Skodsborg, Skovlunde Smørum, Sydhavnen, Søborg, Søllerød, TaarbÌk, Türnby, Valby, VallensbÌk, Vanløse, VedbÌk, Vesterbro, Virum, VÌrløse, Østerbro.

Pris for levering er 49 kr inkl. moms

Levering af begravelsesbinderi

Ved levering til begravelse skal tidspunkt pü dagen altid oplyses. Bestillinger pü buketter, kranse og lignende med bünd skal afgives senest dagen før inden kl. 12.00. Finder begravelsen sted en mandag, skal bestillingen afgives senest fredag kl. 16.00.

Hvis modtageren ikke er hjemme

Har du givet mulighed for at vi kan sÌtte bestillingen uden for døren, gøres dette. Vi kan dog ikke erstatte evt. bortkomne bestillinger efter levering. Hvis det vurderes at temperaturen er for høj eller lav, til at sÌtte blomsterne uden for døren, tages den med tilbage til butikken, hvor vi kontakter afsender. Ligeledes kan der forekomme situationer hvor vi ikke sÌtter bestillingen udenfor døren, hvis vi vurderer at det ikke er forsvarligt at efterlade bestillingen. Hele bestillingen tages med tilbage til butikken, og der tages kontakt til afsender.

Er bestillingen til en etageejendom, eller anden ejendom, hvor det ikke er muligt at komme ind i opgangen, tages bestillingen med tilbage til butikken (primært pga. af aflåste hoveddøre til trappeopgange) forsøges modtageren kontaktet pr. telefon – hvis du har i din bestilling oplyst modtagerens telefonnummer.

For alle bestillinger

Levering pü bestemte tidspunkter af dagen kan ikke loves, men vi gør selvfølgelig alt hvad vi kan, for at opfylde dine ønsker. Normalt leverer vi din blomster, gavekurve, planter og des lign. inden for almindelig butiks-übningstid (hvilket er frem til kl. 19). Alle leveringer til firmaadresser forsøges leveret inden kl. 16.00.
BemĂŚrk, at der kan vĂŚre dage pĂĽ ĂĽret, hvor ovenstĂĽende leveringstider ikke kan garanteres, sĂĽ som pĂĽ Valentines dag, Mors dag og Fars dag.
Levering af ordrer til hospitaler, Plejehjem, hoteller, firmaadresser, ankommende eller afsejlende skibe kan ikke garanteres, da det ikke altid er muligt at levere til modtageren personligt. Vi gør opmÌrksom pü, at kunden i forvejen mü acceptere at betale for en ordre, der müske ikke nür frem til modtageren.
Alle priser og gebyrer er inkl. moms.

Fortrydelsesret

Der er som udgangspunkt ikke fortrydelsesret pü afskürne blomster og buketter, da der er tale om levering af unikke og hündlavede produkter, som mü antages at blive forringet eller forÌldet hurtigt, jf. Forbrugeraftalelovens § 18, stk. 2, nr. 1 jf. § 7, stk. 2, nr. 1. Dog tilbyder vi at du kan fortryde din bestilling helt frem til den sidste hverdag kl. 16, før leveringsdagen ved at ringe til butikken pü 24650347
For vin og chokolade og andre fødevarer der leveres, er der ingen fortrydelsesret da der er tale om levering af fødevarer, drikkevarer eller andre varer til husholdningens løbende forbrug.

Reklamationer

STILK Copenhagen garanterer, at en blomsterhilsen leveret gennem STILK er frisk ved modtagelsen, at udbringning sker pü den ønskede dag og at vÌrdien af blomsterne svarer til det bestilte. Eventuelle reklamationer, skal rettes til STILK Copenhagen, GasvÌrksvej 1, 1656 København V, pü mail: mathilde.bjerregaard@stilk.dk eller telefonisk pü 24650347. En südan reklamation skal finde sted senest første hverdag efter leveringsdagen, og vurderingen vil i alle tilfÌlde bero pü varens art og naturlige holdbarhed.

Databeskyttelsespolitik og cookies
STILK behandler personoplysninger om vores brugere og anvender cookies pĂĽ hjemmesiden – lĂŚs mere her


Back to top

Velkommen til vores webshop – vi glĂŚder os meget til at servicere dig bĂĽde her pĂĽ siden, men ogsĂĽ i vores fysiske butik i København.

Ejer, Mathilde Malou